Saturday, July 6, 2013




Cum te numesti si cati ani ai ?
-Ma numesc Fieraru Loredana si am 17 ani.
De cand ai inceput cariera muzicala ?
-Cant de 7 ani
.Ce te-a indemnat pe tine sa alegi o cariera in muzica ?
-Nu pot spune ca ma indemnat ceva asta mi-a placut si asta mi-am dorit.
Cu cine ti-ai dori foarte mult sa colaborezi pe viitor?
-Cu Nico si Andra.
Merita toata munca depusa de tine pentru muzica?
-Merita.
Cate piese ai scoase in prezent ?
-Doua.
Esti multumita de fanii care te asculta?
-Da, si ii iubesc foarte mult pentru ca sunt foarte multi.
Ai ceva planuri pe viitor? Daca da, cum ar fi ?
-Da am, sa scot cat mai multe piese, sa-mi fac un album si sa cant in cat mai multe concerte nu numai in tara si afara !
Un mesaj pentru fanii care te sustin ?
-Le multumesc tuturor ca m-au sustinut si ca ma sustin in continuare, ii iubesc foarte mult si sper sa nu ii dezamagesc niciodata, si sa fie cat mai multi.
Multumim pentru interviu si te mai asteptam !
-Multumesc si eu !


1 comment: